niedziela, 3 września 2017

Nieprzekraczalna granica. Colleen Hoover




Layken i Willa łączy więcej niż typowe młode pary. Mają za sobą podobne doświadczenia, podobne potrzeby. Oboje stracili rodziców i muszą poradzić sobie z wychowaniem młodszego rodzeństwa, zbyt wcześnie osieroconego.
Wygląda na to, że są dla siebie stworzeni. Ich związek rozpada się jednak w momencie, gdy na drodze Willa pojawia się Vaughn, jego dawna miłość. Chłopak utrzymuje z nią kontakt, mimo że wie, iż Layken może mu nie wybaczyć kłamstw.
Czasami dwoje ludzi musi się rozstać, by zdać sobie sprawę z tego, jak bardzo siebie potrzebują. Czy Willowi uda się naprawić to, co zniszczył, zanim rozstaną się z Layken na zawsze i już nigdy więcej nie zobaczą? 
źródło: lubimyczytac.pl 

Nie byłam entuzjastycznie nastawiona do drugiej części przygód Layken i Willa. Wydaje mi się, że "Pułapka uczuć" zdecydowanie by wystarczyła. Mimo to fajnie byłoby poznać ich dalsze losy, tym bardziej po utracie przez główną bohaterkę matki. 

Spodobało mi się to, że cała książka prowadzona jest z perspektywy Willa. Dzięki temu możemy go lepiej poznać, ale niestety muszę przyznać, że troszkę stracił w moich oczach. Wydaje mi się, że myśli trochę tak jak kobieta. Tak jakby autorka nie mogła wczuć się w rolę mężczyzny. W efekcie Will przestał być dla mnie autentyczny. 

Jeśli chodzi o fabułę, to jak to ostatnio bywa w czytanych przeze mnie książkach z rodzaju YA, to nie jest ona specjalnie odkrywcza. Mimo to pojawiło się parę wątków, których w ogóle się nie spodziewałam. Poza tym książkę czytało mi się niezwykle szybko i przyjemnie. 

Odrobinę zabrakło mi slamu, który w pierwszej części pojawiał się o wiele częściej. 

Zakończenie w ogóle nie przypadło mi do gustu. Nie dość, że wszystko działo się zbyt szybko, to było tak cukierkowe, że zaczynało mnie od niego mdlić. 

Odrobinę boję się kontynuacji, ponieważ widziałam na lubimycztac.pl, że jej ocena w stosunku do poprzednich części jest niższa. Jestem okropnie ciekawa co też takiego wymyśliła autorka. Na pewno po nią sięgnę, ponieważ to w końcu moja ukochana Hoover, dlatego nie byłabym sobą, gdybym nie przeczytała ostatniej części.


_______________________________
Koniecznie podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami na temat całej serii o przygodach Layken i Willa. 
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię książki autorki, chociaż tej serii jeszcze nie poznam. Ale to zmienię niedługo :)

    OdpowiedzUsuń