niedziela, 27 sierpnia 2017

Seriale jakie oglądałam/ oglądam #2



Hejka! Wracam z kolejną częścią, w której dzielę się z wami listą seriali, które kiedykolwiek oglądałam. :)

Dokładnie nie pamiętam jak wygląda ilość odcinków, które obejrzałam tego serialu. Wiem tylko, że nie było to więcej niż dwa sezony. Serial oglądałam tak dawno, że zbytnio nie pamiętam o czym był. Wiem tylko, że główni bohaterowie odrobinę mnie irytowali. Banda rozpieszczonych i bogatych nastolatków. Nie polecam i sama nie planuję nadrabiać kolejnych sezonów.

Doskonale pamiętam, że tą serię zaczęłam oglądać w gimnazjum i wydaje mi się, że w któreś wakacje pochłonęłam wszystkie sezony, które akurat wyszły. Wiem, że nie udało mi się obejrzeć wszystkich odcinków, ale koniecznie muszę zobaczyć jak potoczyły się losy tych bohaterów. Każdy z nich jest niezwykle barwną osobą. Mimo, iż niektórzy odrobinę przypominają bohaterów poprzedniej pozycji, to zdecydowanie nie są aż tak irytujący. (Obejrzałam ostatni odcinek. Był piękny, a zrazem zaskakujący. W życiu nie przewidziałabym, że Plotkarą może być akurat ta osoba.)
Poza tym, Chuck!!! Napiszę to jeszcze raz dla pewności, że zarejestrowaliście. Chuck!!! 
W skrócie. Pierwszy czarny charakter, który pokochałam z całego serca i mimo, iż momentami serial zaczynał mnie irytować, to nie zrezygnowałam z jego kontynuowania, właśnie ze względu na tego bohatera. 
Jeśli nadal nie jesteście przekonani do tej produkcji, to dodam jeszcze tylko, że niemal cała akcja rozgrywa się w Nowym Yorku. Który jest tutaj przecudownie ukazany!

Akurat z tym serialem jestem na bieżąco. Wprost nie potrafię uwierzyć w to, że właśnie trwa emisja ostatnich odcinków. "Pretty Little Liars" ma wiele słabych stron, a pierwsze sezony są zdecydowanie lepsze od tych nowych, ale każda z tych osób jest tak niesamowicie wykreowana, a akcja i ciągła intryga sprawia, że nieprzerwanie od paru lat wyczekuję kolejnych odcinków. Jeśli spodobała wam się "Plotkara", to na pewno polubicie "Słodkie kłamstewka" i odwrotnie.
Edit: Post pisałam jeszcze przed zakończeniem serialu, które okazało się być niesamowite!

3 komentarze:

  1. Nie oglądam żadnego z wymienionych seriali, kiedyś zaczęłam "PLL" i przestałam na 4 odc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Plotkarę. Z chęcią kiedyś wrócę do tego serialu. Cieszę się, że PLL już się skończyło. Bo początkowe sezony bardzo mi się podobał, to potem miałam już trochę dosyć. Oglądałam też trochę 90210, ale chyba tylko 1 sezon. Jakoś mnie nie wciągnął. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo seriali nie oglądam, ale oglądnęłam wszystkie sezony Gossip Girl. Och, ten serial jest świetny. I masz rację... CHUCK! :D

    OdpowiedzUsuń