wtorek, 14 lutego 2017

14 książek na walentynki




1. 

 2.

3. 

4. 

5. 

6. 

7.


8.

9. 

  10.

11.


  12.

  13.

 14.


 _______________________________

Hejka! 
Zdecydowanie jeszcze żadnego posta na tego bloga nie tworzyłam tak długo. Mimo tak wielu przeczytanych przeze mnie romansów, znalezienie tych, które chciałabym was polecić okazało się być trudniejsze niżbym mogła sobie wyobrazić. Na szczęście udało się!
Mam nadzieję, że ta czerwień nie kłuje was za bardzo w oczy, a post okaże się pomocny. 
Muszę zaznaczyć, że to taki mały prezent walentynkowy, więc już jutro możecie spodziewać się nowego posta. :)

Bardzo i to bardzo, proszę was o podanie tytułów książek, które idealnie nadają się na walentynki. Być może dzięki wam znajdę coś nowego dla siebie.

Pozdrawiam serdecznie!
Klaudia 


 


6 komentarzy:

  1. Trzy razy TAK. Wspaniałe propozycje na walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykreśliłabym After, ale o gustach się nie dyskutuje XDD

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe i pewnie nie tylko ty. Ostatnio zauważam coraz więcej osób, które delikatnie mówiąc za After nie przepadają. :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Kilka książek z tej listy czytałam, a z pozostałych niektóre są w moim TBR :D Maybe someday, Lato koloru wiśni, Czy wspominałam, że Cię kocham i Hopeless bardzo mi się podobały :D
    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro podobało ci się "Maybe someday" i "Hopeless",to koniecznie sięgnij jeszcze po "Ugly Love" tej samej autorki. Na pewno się nie zawiedziesz! :D

      Usuń